woensdag 16 maart 2011

What about another first kiss?

Lipjes. Sinds ik mijn beugel heb ben ik eigenlijk heel veel met monden bezig. Grote monden, kleine monden, rechte monden of scheve monden. Een andere mond hoeft niet per defenitie ook lelijk te zijn.

Ik ben gek op kleuren, kunts, creaties, dat soort dingen. Daarom vind ik het ook echt leuk als iemand in plaats van de cliché smokey eyes, knalrode lippenstift draagt. Echt.

Maar een tijdje geleden kwam ik op een site waar ze allemaal aparte lipkunsten hadden gemaakt. Ik dacht meteen: Dit moet ik met jullie delen!


Ik weet het niet zeker maar ik denk dat deze genakt is van misslipgloss.nl



Ik heb er geen teksten bij gezet want het spreekt voor zich. En mijn mening weten jullie al, ik zou ze er niet bij zetten als ik ze niet mooi vond. Maar als je het toch wilt weten, ik vind die op een na laatste heel mooi maar wel niet zo goed afgewerkt, en ik vind die met die panda echt übercute. Die met die vos ook. De bovenste 4 zijn bewerkt door mensen en de onderste 4 niet. Maar ik vond ze desalniettemin toch heel mooi en stijlvol. Nouja, soms ook wel kitchy.

Welke vinden jullie het mooist? Ben je het met me eens of heb jij juist andere favorieten? Laat het me weten!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

p.s, mocht je je afvragen hoe die felle lippen op de eerste foto gemaakt worden, die worden gemaakt met OCC Lip Tars, dat zijn een soort tubetjes met lipschmink. Een soort Lipgloss alleen dan in een felle, goed dekkende kleur. Ik wil hebben. Als mijn beugels klaar zijn. Over twee jaar dus. Zucht.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuke Reactie? Plaats hem hier!