woensdag 2 maart 2011

Wie gaat er mee naar New York?

New York. Ik denk de enige stad die me nooit echt heeft aangetrokken. Hij leek me gewoon saai, druk, lawaaierig.. Maar ik hoor van zoveel mensen dat ze er zijn geweest en hoe awesome ze het daar vonden, dat ik denk dat ik ook maar eens een kijkje moet gaan nemen. Ooit. Ik ben tenslotte bijna 16 dus ik mag nog niet eens in mijn eentje. Maar ik wil het gewoon een keer zien.



Als ik..
A) Geld heb
B) Tijd heb
C) Nog steeds zin heb
D) En oud genoeg ben

Maar waarom wil ik naar New York?

Oke, ik ben shop addict, een beetje maar hoor. En ik ben stedenfan, omdat ik in mijn leven al genoeg van het platteland zie, en ik ben gek op nieuwe-dingen-die-mijn-ouders-nooit-zouden-doen. Ik denk dat dat een deel puberteit is. En ik zag overal dat ze het zo awesome vonden.. En de converse zijn daar stukke goedkoper.. En alles eigenlijk is goedkoper.

Door die films wil ik natuurlijk ook naar New York.. Films als.. Breakfast at Tiffany's en Coyote Ugly, New York last minute enzo. En boeken als The devil wears Prada, Confessions of a shopaholic, ga-zo-maar-door. Ik wil zelf daar lopen.. Neew Yoooork.. Concrete Jungle where dreams are maaaadeee oooooof.. Zou het echt waar zijn?

Maar eerst ga ik naar Parijs en dan wil ik eerst nog naar Berlijn en Londen en dan zien we wel verder. Het moet natuurlijk ook niet te gek worden he.. En besides, ik heb nog heel lang de tijd om alle plekken op de wereld te zien. Misschien wel zelfs twee keer. You'll never know! ;)


Empire state of mind - Jay-Z ft. Alicia Keys

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuke Reactie? Plaats hem hier!